Väike Päike Lapsevanema kool 2023/2023 | |||
---|---|---|---|
Kuupäev | Teema | Lektor | Toimumiskoht |
Mai | PODCAST Kuidas lapses luua positiivne suhe toiduga? | Kristi Kirikal, toitumisnõustaja | Podcast, ilmub mais |
24.05.24 | VEEBILOENG Lapsevanema ärevus enne kooli - kuidas see mõjutab lapse heaolu? | Kätlin Konstabel, psühholoog ja pereterapeut | Otseülekanne: Facebook |
Aprill | PODCAST 0 trimester - moodne trend või teadlik ettevalmistus. | Anu Pillav, ämmaemand, anupillav.com | Spotify |
10.04.24 | VEEBILOENG Digisõltuvus: laste meeleoluhäirete varjatud põhjus? | Kristi Raava, psühholoog, Eesti Loodus- Loomateraapiakeskus | Otseülekanne: Facebook |
Märts | PODCAST Lapse töötamise ja raha kogumise harjumused algavad kodust. | Liina Saaremäe-Soidla, õpetaja ja laste rahatarkuse edendaja | Spotify |
13.03.24 | VEEBILOENG Lõunauni versus paindlik puhkeaeg lasteaias. | Kristina Mägi, Kohila Sipsiku Lasteaia direktor | Otseülekanne: Facebook |
Veebruar | PODCAST Kuidas jagada tähelepanu, kui lapsi on rohkem kui üks? | Marilyn Sipelgas, kahe lapse ema | Spotify |
7.02.24 | VEEBILOENG Sünnist saati digijälgitavad põlvkonnad. | Marit Napp, TÜ meediauurija | Otseülekanne: Facebook |
Detsember | PODCAST Kuidas ära tunda, et mu laps on kiusatav/kiusaja? | Evelin Kirikal, püsühholoog, Rajaleidja | Spotify |
8.12.23 | VEEBILOENG Kas minu lapsel on erivajadus? Varajane märkamine ja õigeaegne toetus. | Anneli Võsandi, eripedagoog, Avatud kool | |
November | PODCAST Kuidas mängides luua sügavam suhe oma lapsega? | Illimar Pilt, Piltsberg.com | Digila |
10.11.23 | VEEBILOENG Kuidas olla veel parem isa oma lapsele ja kaaslane partnerile? | Illimar Pilt ja Kristo Tuurmann, Piltsberg.com | |
Oktoober | PODCAST Lapsekeskne lähenemine: võimalus toetada lapse loomulikku huvi. | Mari Kummer, õppejuht, Väike Päike | Digila |
20.10.23 | VEEBILOENG Liikuv laps=õnnelik laps. Miks on vaja toetada lapse kehalist aktiivsust? | Siim Tõnisson, liikumisõpetaja, Liikumismängud.ee |
Varasemad podcastid ja loengud leiab DigiLa‘st ja Spotify‘st.